Summa sidvisningar

tisdag 19 december 2017

Snart sätts betygen i mina ämnen!

Tumbagymnasium
Tisdag 19 december 2017

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det fint!

Snart är terminen slut och snart skall mina omdömen när det gäller ert arbete i mina ämnen (Psykologi 1 och Psykologi 2a) omvandlas till betyg. Glöm inte att ett betyg är ett mått på uppvisade kunskaper och färdigheter i ett visst ämne vid mättillfällen och inte något annat.

Innan jag sätter betygen vill jag betona att:
-         De två första tillfällen under vårterminen ägnar vi åt att slutföra fördjupningsarbetet. Är det något du undrar över så är det bara att ta kontakt med mig men glöm inte att under lovet besöker jag inte vklass, skolmejl eller mejladress jag har för skolarbetet. Vill du ta kontakt med mig under den perioden så kan du ta kontakt med mig genom Ansiktsboken, skicka SMS till 0707548314 eller skicka ett mejl till nader.sani@gmail.com
-         Imorgon från klockan 9:00 (till klockan 12:00) är jag i Naderoteket och tar emot ungdomar i olika klasser och ämne som vill förbättra resultatet i något av mina ämnen. Några av er har redan meddelat mig att de kommer. Så långt jag kommer ihåg handlar det om alla killar i klassen (!!!!!!) som båda skall skriva det senaste provet. Är det någon annan som vill skriva ett av proven vi har haft i Psykologi 1 (Prov 1 och Prov 2) eller i Psykologi 2a (Prov 3)? I så fall skriv ett par rader till mig. Skriv vilken tid du kommer och vilket prov vill du skriva så jag tar fram rätt antal prov. Glöm inte att hos mig kan även du som har klarat ett prov skriva om och på så sätt förbättra ett tidigare resultat.
-         Ni som har två prov (kompletteringar) att ta er genom under morgondagen. Under morgondagen arbetar jag efter principen flextid. Anpassa tiden för mitt prov till det övriga du ska ta dig genom. Bara meddela mig vilken tid du kommer till Naderoteket så jag vet om det!
-         Viktigt att komma ihåg: I psykologi 1 hade ni några uppgifter (allt finns på bloggen) som skulle inlämnas. De aktuella döda linjerna (!!!!) är passerade sedan länge men du som inte lämnat in en och annan uppgift kan fortfarande skicka in den/dessa och på så sätt ge mig möjlighet att höja betyget!
-         Tyvärr blev vi inte klara med samtliga redovisningar i Psykologi 2a. Under ett av de två tillfällen som jag skrev under punkten 1 här ovan ges möjlighet till att redovisningarna blir klara. Jag hoppas att de aktuella ungdomarna tar tillfället i akt och färdiggöra det hela!
-         Sist men inte minst: Se till att i fall tillfället ges arbeta med fördjupningsarbetet. Det är roligt att arbeta med Psykologi! J

Nästa termin blir det om möjligt ännu mer kunskap som ni ska kunna förvärva. Då handlar det om livsåskådningskunskap (Religionskunskap)! Det blir så härligt att fortsätta arbeta med er.

Jag önskar er ett härligt lov och jag önskar er ett underbart kommande 2018!
CU,

Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar