Summa sidvisningar

fredag 15 december 2017

Ännu ett brev!

Tumbagymnasium
Fredag 15 december 2017

Hej igen ungdomar!

Jag hoppas att ni har det fint!

Just nu sitter en del av er framför mig. Ytterligare en del sitter i grupprummet. Och ytterligare en del av olika anledningar frånvarande. Jag skriver detta brev som en kort sammanfattning av det aktuella nu i kursens ”sista timmen”!

1)    Glöm inte att du som eventuellt vill ha möjlighet att skriva ett av de tidigare proven har möjlighet att göra detta nästa onsdag Tid: Klockan 9:00. Plats: Naderoteket. Krav: Skriv ett kort meddelande till mig, skriv att du kommer och skriv vilket prov skall jag konstruera!
2)    Please (i fall du ännu inte gjort detta) svara på enkäten ni har fått om pjäsen ”Som man sår”. Vi måste ge vetenskapen möjlighet att framskrida!
3)    Ni som har redovisat om ”Psykiska störningar” och ännu inte skickat ditt material till mig: Snälla, gör det! Du kan med fördel skicka materialet till neder.sani.tgy@gmail.com. Glöm inte skriva ditt namn på textfilen och/eller PowerPoint-dokumentet!
4)    Ni kommer att få två lektioner till förfogande i början på VT2017 för att bli helt klart med fördjupningsarbetet.

Om vi inte ses innan lovet: Ha en underbar tid!


Nader Sani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar