Summa sidvisningar

tisdag 21 november 2017

Till gruppen 20171121

Tumbagymnasium
Tisdag 21 november 2017

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra!

Vi träffas imorgon men jag vill påminna er om två saker:

1)    Imorgon börjar vi med genomgång av de psykiska störningarna. Har du av en eller annan anledning missat informationen och uppgiftsbeskrivningen? I så fall titta på: http://psykologi1och2ht2017.blogspot.se/2017/11/arbetsbeskrivning-uppgiften-om-psykiska.html
2)    Imorgon klockan 15:00 har ni möjlighet att skriva om ett prov. Det gäller båda ni som har missat/inte skrivit ett prov och ni som vill försöka förbättra ert tidigare resultat. Platsen för att skriv provet är Naderoteket. Ska/Vill du skriva? Skriv ett par enkla rader till mig eller skicka ett SMS. Adressen till mig: nader.sani.tgy@gmail.com och mitt telefonnummer är 070-7548314

Och please glöm inte att nästa onsdag ska vi ta oss till stan; äta och besöka teatern (Unga Klara). Har du av en eller annan anledning svårt att följa gruppen? I så fall tala om det för mig.

CU,

Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar