Summa sidvisningar

torsdag 2 november 2017

Meddelanden torsdag 2 november 2017

Flemingsberg
Torsdag 2 november 2017

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni mår bra och jag önskar att ni har ett underbart lov och det gör absolut inte någon skada i fall en del av det blir ett läslov! J

Äntligen har jag registrerat provresultatet i Vklass. Min ambition var att registreringen skulle ske mycket tidigare men ibland skiljs viljan och verkligheten åts! Inte bra men sant!

Datum för omprov (både för de som missade provet och de som vill kämpa för bättre resultat är onsdag 8 november klockan 15:00 i Naderoteket.

Jag har lyckats ändra datum för teatern så att så många som möjligt (troligtvis och tyvärr inte Lauri) kan vara med. Nytt datum: onsdag 29 november kl. 19:00. Vi börjar det hela med att äta ute och sedan blir det teater!

Glöm inte arbeta några timmar med den psykiska störningen som du har tilldelats specialstudera!

CU på måndag,

Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar