Summa sidvisningar

torsdag 26 oktober 2017

Brev till Hum15, torsdag 26 oktober 2017

Tumba gymnasium
Torsdag 26 oktober 2017

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det fint.

Höstlovet (för er del) närmare sig och snart avslutar vi kursen ”Psykologi 1” och påbörjar ”Psykologi 2”. Första provet klarade ni alla (Hurrrrrrrrrrrrra). Andra provet hade vi igår. Fem elever saknades på provet och det innebär att jag kommer att erbjuda möjlighet för att skriva omprov.

Efter samtal med ett par av er som inte närvarade på gårdagens prov har jag valt att lägga omprovet onsdagen 8 november klockan 15:00 i Naderoteket. Jag hoppas att tiden passar er alla. Finns det acceptabla förhinder? I så fall prata med mig.

Jag kommer att försöka ta mig genom de inlämnade proven under morgondagen och det innebär att förhoppningsvis kommer ni som skrev under gårdagen att få resultatet innan helgen. Och det i sin tur betyder att är ni missnöjda med resultatet får även ni möjlighet att skriva om provet om ”Perception och minne” (sidorna 124 till 143 i boken) onsdagen den 8 november.

Ha det så bra!

Nader Sani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar