Summa sidvisningar

tisdag 29 augusti 2017

Hösten är här: Nu sätter vi igång!

Tumbagymnasium
tisdag 29 augusti 2017

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det fint!

Med detta enkla inlägg sätter jag igång vår blogg i kurserna "Psykologi 1" och "Psykologi 2".

Från och med idag kommer ni att ha möjlighet att gå med i bloggen och aktivt bidra till att den bli bättre och bättre. Bloggen skall ge oss alla möjlighet att kommunicera med varandra på ett bättre och stabilare sätt. Den kommer även ge oss möjlighet att publicera våra bidrag och läsa varandras bidrag (och kommentera dessa).

Jag kommer att lägga allt material som jag använder i samband med våra lektioner här på bloggen. Det innebär att missar du någon lektion så har du möjlighet att ta del av det du har förlorat genom att besöka bloggen. Självklart lägger jag en hel del av materialet även i vklass. 

Var och en av er kan under terminens gång komma med sina eventuella förslag och frågor direkt på bloggen eller genom att använda andra tillgängliga kanaler.

Vill ni ta kontakt med mig? Då kan ni använda er av följande uppgifter:
Telefonnummer: 070-754 83 14
Ansiktsboken (Face Book): Nader Sani

Ha det gott!


Nader Sani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar